Ons Kantoor

Wij zijn een middelgroot kantoor, gelegen in Oost-Limburg, te Lanaken, dat reeds gedurende decennia een totale dienstverlening inzake boekhouding, accountancy en fiscaliteit ten behoeve van ondernemingen, eenmanszaken en vrije beroepen aanbiedt.

Het kantoor bestaat uit een team van 10 specialisten, accountants, belastingconsulenten en boekhouders.


Onze werkzaamheden zijn specifiek gericht op ondernemingen, vennootschappen, eenmanszaken en de vrije beroepen, kortom de KMO's. Zoals het woord “KMO” zelf zegt, “Kleine en Middelgrote Ondernemingen”; voor al deze ondernemingen willen wij de partner zijn, de “ondernemingsadviseur” en hem een volledige service verlenen bij het vervullen van alle boekhoudkundige, fiscale en vennootschapsrechterlijke verplichtingen.

Gezien onze geografische ligging, in Oost Limburg, vlak tegen Maastricht, Nederland en ook Duitsland, hebben we doorheen de jaren bovendien zeer veel expertise opgebouwd inzake grensoverschrijdende fiscaliteit en structuren. Dit maakt dat we zeer goed geplaatst zijn om binnen een internationale context advies te verstrekken, uiteraard meestal in overleg met de accountant of adviseur in het betreffende land.

Om deze algemene doelstellingen te realiseren is er een team opgebouwd, waarbij een hoog opleidingsniveau en een permanente bijscholing de allerbelangrijkste zekerheid voor ons clienteel vormen opdat in alle omstandigheden juist, snel en adequaat diensten worden geleverd en gepast advies verstrekt. Alle medewerkers hebben het diploma “professionele bachelor accountancy-fiscaliteit”, en eveneens het bijkomende diploma “professionele bachelor fiscale wetenschappen”. Inzake bijkomende opleiding en permanente vorming volgen de medewerkers permanente bijscholing. Ons kantoor is eveneens lid van diverse beroepsorganisaties, zoals het I.A.B., het Instituut van Accountants en Belastingconsulenten, en het L.V.A.B., de Limburgse vereniging van Accountants en Belastingconsulenten.

Alle werkzaamheden op ons kantoor worden ondersteund door strikte procedures. Deze procedures zijn vastgelegd in check-lists. Deze procedures geven zowel voor de klant als de medewerker de beste garanties dat niets over het hoofd wordt gezien en dat aan alle relevante aspecten de nodige aandacht wordt geschonken.

Indien u wenst kunt u steeds contact opnemen voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek, waarbij wij u graag toelichten hoe wij u kunnen bijstaan en adviseren.

Wenst U maandelijks op de hoogte te blijven van de belangrijkste wijzigingen op fiscaal vlak?

Abonneer nu voor onze nieuwsbrief